O ilk heyecanı asla unutmam😂
İlk muayenede doktorun odasına girdik eşimle günaydın merhaba dedik bize buyrun oturun demiş ben o heyecanla gidip sedyeye uzanıp göbeğimi açtım
O sıra doktor eşimle birşey konuşup gülüştüler😂
Doktorum hatta espiri yaptı baya tecrübeli gibisin hiç konuşmadan hemen uzandın demişti 😂😂
Bir tane kaybımız var ilk bebeğimin kalbi durmustu
Bu bebeğimi öğrenince stres heyecan o kadar çoktu ki
Bir anlık heyecanla hemen uzandım 🥲