Meridaily Bu kremi kullanan var mı kızlar? Ben sedef hastasıyım, gebelik düşünüyorum bu kremi kullanıyordum nemlendirici olarak ama herhangi bir sakıncası olur mu acaba gebelikte? Temiz içerikli diye duymuştum
Deletedmom254 Meridaily siz tabi arsştırın yinede ama ben chatgptden bakıp kullanmaya devam etmiştim göz çevresi için olanı 6 aydır kullanıyorum, nemlendiricimde sensiobio
Elmasekeri1 Meridaily bende kullanıyorum hatta arkadaşımın bebeğine bile önermişti doktor sorun olmaz diye düşünüyorum
Meridaily Rosegold27 @Deletedmom254 @Elmasekeri1 teşekkür ederim kızlar cevabınız için😍 bu süreçte kortizonlu ilaçları bıraktım ama çok atakta vücudum, bu kremi güvenerek kullanmaya devam edeyim o zaman❤️
Meridaily meryys yaa çok teşekkür ederiim❤️ içim rahat şekilde kullanabilirim o zaman 🥹 hindistan cevizi yağı da kullanıyorum nemlendirmek için ama yok yeterli gelmiyor
erikarpuz Meridaily merhaba acaba bu kremi mi kullanıyorsunuz 3-4 haftadır çene bölgemde kuruma var egzama gibi kabuk oldu dökülüyor bepanthol ve neutrogena nemlendirici kullandım ama geçmedi bir de bunu deneyeyim diyorum güneş kremi sürünce daha da pul pul oluyor 😭
Meridaily erikarpuz evet bu mavi kapak 500 ml olanı almıştım ben 3 aydır kullanıyorum. Bu baya iyi geliyor sedef hastasıyım ben tamamen geçirmedi benim ama rahatlatıyor. Egzama ya da atopik ciltlere bence daha iyi gelir