Handeaslan39 isim çok ama eşimle ben hep tersini beğeniyoruz , gerçi eşim benim beğendiklerimden birine tamam dese bile ben net değilim ☹ Defne , Duru , Ela , Derin , Beste , Meyra , Enzel bunlar benim beğendiklerim (unuttuğum olabilir ) eşim de Öykü , İpek , İrem taktı bunlara 🙂