Meral_63 Sizce artış iyiyimi pazartesi keseyi gördüm pazartesi kan vermiştim değerim 7007.30 çıktı geçen hafta çarşamba günü kan vermiştim 1701.30 çıkmıştı değerim 🥹🙏🏼
1melekannesi3858 Meral_63 canım keseyi gördükten sonra betanin Bi önemi yok hayırlı sağlıklı gelsin inşallah kendini bostan yere stres yapma artık betanin önemi kalmadı
Meral_63 1melekannesi3858 ne bilim burda başka post açtım biri boş gebelik olabilir dedi yerle bir oldum gene bi düşüğüm oldu ZATEN ikinci gebeliğim bu çok tedirgin oluyor um 🥺🥹
1melekannesi3858 Meral_63 hayır keseyi gördükten sonra betaya hiç takılma betanin Bi önemi kalmamış artık betani anlayamadım ama tam 1701 den 7007 ye mi cikti eğer böyle işe gayet ii
1melekannesi3858 Meral_63 bende ikinciye hamileyim bende kan verecem tekrar bugün bende beta takipi yapılıyor ayın 10 unda 149 ayın 12 sinde 384 bugün kaç olmuş ona bakacaz
Meral_63 1melekannesi3858 768389 Evet öyle çıktı geçen çarşamba 1701 di pazartesi günü verdiğim 7007 çıktı