Fulya12- 3 gündr lekenlme yaşıyorm hastaneye gldm muayene oldm elle acılma var mı diye bktı yok ama baskı ypıyor dedi serum iğne fitil yptılr 1 gün yatış yptılr aynısını yaşıyan vrmı süreç nasıl korkmalımıym