Kızlar uygulamada yazıyor burda da gördüm postlar da ama emin değilim. Bende 1 haftadır ishalim. Sürekli yediğim şeylerden dolayıdır diyordum ama burda da okuyunca doğumdan 1 hafta önce falan rahim kendini hazırlar ondan ishal olunur yazıyor. Böyle ishal olup doğumu gerçekleşen oldu mu acaba