ikizlerin_annesi__ Heleniko uzanın bol bol dinlensin asla yormayın kendinizi mutlaka da doktora gidin ama asla stres yapmayın benim adet kanaması gibi lekem geliyordu ama çok şükür 3 yaş oldu ama tabi dikkat edin
Heleniko Fulya12- benim kesildi daha önce yine olmuştu gittim hiç birşey yok dedi doktor Bebek gayet iyi dedi sizi nasıl yatırdılar