Tatlisanne42 Hayır canım yatış yapmadım. Devlet hastanesi yatış önerdi ben de kabul etmedim. Sabah kendi doktoruma gittim ultrasonla baktı bebeğim gayet iyiydi bir problem yoktu, tekrar nst yapıldı hiç sancı çıkmadı. İstirahat önerdi doktorum. Haftaya tekrar gideceğim kontrole.