Damlasvs Kızlar 47 günlğk brbrğim var sma kullanıyordum hafif kusuyodu mamadan diye düşünerek hippe geçtim ama değişl iş hipp de aşırı gaz yaptı tekrar sma ya geçmek istiyorum direk geçmelimiyim bir sma bir hip verip alıstırarak mı nasıl geçeyim
Su123 Damlasvs sma kusturuyorsa neden tekrar veriyorsunuz ki bazı mamalar bebeğe iyi gelmiyor benim de kızım sma hip içmedi ishal oldu kustu aptamile geçtim böyle sorun yaşamadım bir doktora danışın isterseniz ben çözümü böyle bulmuştum
ikibaloglanannesi Damlasvs Her mama her bebeğe iyi gelmiyor. İlk oglumu Aptamil kusturdu gaz yaptı. Bebelac kullandık iyi geldi İkinci oğlum 1 aylık oldu Bebelac kusturdu . Sma da bize iyi gelmedi. Hipp e geçtik onu severek içiyor günde 3 kere. Sizin bebeği de sma ve hipp gelmedi ise başka marka deneyin.
Damlasvs Su123 yok onunla ilgili değilmiş hipde de kustu zaten aman aman değildi o zaman üşütmesinden kaynaklıymış hesabıma anca girebildim ondan geç dönüş sağladım kb🌸
Su123 Damlasvs ayyyy ben bu yorumu yazarken hamileydim doğum yapalı 4 gün oldu zaman gerçekten hızlı geçiyormuş🥹🥹