Moonflower Başınız sağ olsun. Kaybınız için çok üzgünüm. Küçüğü büyüğü olmuyor, biz anneyiz her türlü içimizde büyüttüğümüz yavrudan kopamıyoruz. Ben de 5 gün önce 25 haftalık bebeğimi kaybettim ama benimkine terminasyon yapıldı. Beyin gelişimiyle ilgili sıkıntılar vardı, bu şekilde doğmasının hastalık ve sıkıntıdan başka bir şey getirmeyeceğini söyledi her gittiğim doktor ve terminasyon önerdi. İnanılmaz zor bir karar oldu benim için, içim parçalanarak gittim. Çevredekilerden sizinkilere benzer yorumlar duyuyorum, hatta üzülme neye üzülüyorsun diyen bile oldu.Bunlar zaten sinir bozucu. Yası zamanında yaşamak lazım, duygularınızı bastırmayın lütfen kendinize yüklenmeyin. Şimdi üzülüyorsanız da bunu paylaşın, kendinizi sıkmayın. Kimse bizimle aynı seviyede yaşamıyor bu süreci. Uyuyup uyanıyorum yavrum aklımdan çıkmıyor, kalbinin sesini duyan, hareketlerini hisseden biziz çünkü. Allah sabır ve dayanma gücü versin inşallah 🙏🏻 Dilediğiniz zaman da sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin.