cerengeredeli Mavili1480 ay bende 30 olucam ☺️ ben sata göre diyorum hep şu kadarligim diye 18 inden 18 ine bir ay sayıyorum 😂
Mervee09 byk0606 Bende boyle biliyodm ama gebelik süresi 9 ay 10 günlük hesaplandigindan bu süreler tutmuyo internette baska türlü yaziyo
cerengeredeli Mavili1480 hayır 😂😂 iki gün sonra 7. Ayı dolduruyoruz 8. Aydan gün almaya başlıyoruz 😂 bu ayın 30 unda falan diyebiliriz 7.5 ayligiz diye 😂
Mevsim5 QueenM77 canım benim de kafam çok karışıyordu chatgptye sordum sat’a göre ay ay ayırdı tablo yaptı rahatladım 😅