Zehrasan 26+1 az önce çok ıkınmaktan basurum çıktı hayatımda hiç basur görmedim çok korktum başına gelen var mı gebelikte çıkan basur geçiyor mu zamanla bir de çok ıkınmak bebeğe zararı olur mu şuan hareketleri iyi
Beyzanrcnp Zehrasan korkma canım bende çatlama oldu baya kan falan aktı aklım çıkmıştı ama geçiyor şeytan kulağına kurşun bayadır yaşamıyorum öyle bişey kayısı kaynat iç kabız olmamak için ugraş ıkınma
Zehrasan Beyzanrcnp çatlak zaten var 2 kez kolonoskobiye girdim basuru ile ilk kez karşılaşınca kötü oldum Allah yardımcımız olsun