Gzm122 Esraaktg3 hadi sağlıkla kucağınıza alın inşallah sezaryene randevunuz olsa bile suyunuz geldiyse hemen şimdi gidin, enfeksiyon riski oluşmasın
xSarelle Esraaktg3 siz normal istiyorsanız doktoru dinlemeyin ama sağlık sorunu risk vs varsa tabii sezeryan olun. Erken mi geldi suyunuz nasıl yarın sezeryan varken oldu ki? Sağlıkla gelsin bebişiniz
xSarelle Esraaktg3 ee gününüz de gelmiş, o çocuk gelmiyo diye sezeryan demiştir herhalde sağlık riskiniz yoksa suyunuz da gelmiş ne güzel, normal yapın derim. Normal doğum kadar rahatı ve sağlıklısı yok. Allah yardımcınız olsun şimdiden.
Esraaktg3 xSarelle doktor geldi hemen sezeryana aldı beni apar topar moralim çok bozuldu ilk bebeğimi vakumla aldıkları için riskli bulmuş ondan normal doğum yapamam dedim