Aygn canım eger devam ederse kanama gıt ama hareketlerını hıssedıyorsan sıkıntı yok bana alttan ısrarla bakmak ıstedı nerde okudum hatırlamıyorum kanama oldugu durumda alttan muayene kanamayı arttırır yazıyordu kadına soyledım sorumluluk sana aıt dedı dedım sız ultrasonda bır bakın kalp atısı ve bebek orda mı gerısı onemlı degıl baktı her sey tamamdı sonra detaylı ıcın özelde prof.kadın dogumcuya sordum kanama normal ultrasonda gozukur mu bebekle alakalı olsa dedım evet dedı yanı her seye alttan bakma alıskanlıgı nedendır anlamadım stres yapma hemsıreylede gorusmustum saglık ocagındakı yogun olursa bekleme gt dedı onun dısında sorun olmuyormus ama dedıgım gıbı randevun gec olsa da araya sıkıstır kendını acil falan de devlete gıdıyorsan sabah 8gbı sıra al hemen bakıyorlar 9gbı