Daha doktora gitmedim kan falan vermedim sadece erken gebelik testi yaptım biri net biri silik çıktı çizginin fakat son zamanlarda miyde bulunması var kusma yokta bulantı var birde sürekli ekşi şeyler yiyesim geliyor mesela nar ekşisi limon veya karışık salata falan çok tüketmeye başladım domates falan buda bir sinyal midir?