Xmom Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim. 6. Haftamda biraz kanamam oldu doktora gittim pruluton iğne ve crinone jel verdi. Sonra bi daha olmamıştı. Bugün nokta nokta şeklinde kırmızı leke geliyor doktoruma sabah soracağım. Böyle hemen düşer mi çok korkuyorum
Xmom Hulyalp hemen doktoruma mesaj yazdım. Yarın sabah gel yapabileceğimiz bir şey yok dedi... kesildi şimdi zaten umarım bir şey yoktur
Gldrnerdgn2 Canım korkma sakın bende suan 11 haftalık hamileyim ve benim 6.haftamda adet kanaması gibi kanamam oldu suan igne progestan kullaniyorum sıvı tüket ve hep yat. Kese kenarında kanamam oldugu icin yatiyorum bende. Hala kanamam var ama bebegim saglikli allaha sukurler olsun simdilik insallah saglikla kucagimiza aliriz
Xmom Gldrnerdgn2 aynen ben de öyleyim biraz yatmak konusunda rahatlamıştım doktorum sıkıntı yok 3. aya kadar tedbiren devam edelim iğnelere falan demişti ben de 2 gündür biraz iş falan yaptım dışarı çıkmıştım. Evladım bana anne yat diyor mecbur onu dinleyeceğiz😢😅
Gldrnerdgn2 Xmom bende yatiyorum ama arabayla falan cikiyorum disariya oturuyorum 1 saat falan yurumeden fazla geri gelip yatiyorum simdilik azalma oldugu soyleniyor kanama alaninda insallah hic kalmiycak 😂