Seyda16 Adetimin10.güniydü bugün ilk 2 testi bugün yaptım en sondakini de bi yarım saat 40 dakka önce sizce yumurtlama mı oldu bakar mısınız
Nuriay Seyda16 neden günde iki kere yapıyorsunuz ? Gunde bir defa öğlenden sonra ki saatlerde hep aynı saatde mumkunse Ve iki saat sivi tüketimini keserek yapın
Asli96 Seyda16 bence saglıkocagından bı kan ver silikte cıkabılıyor bunlar çok normal olmasa hıc belırmezdı dıye düşünüyorum yanıltmada tekrarında yine yok çıkardı evde beklemek yerine kan vermek daha ıyı olur ama sen bılırsın
Seyda16 Rusapolat sağol canım cevap verdiğin için ilk ikisi yakın çıkınca sondaki daha silik çıkınca kafam karıştı 🙈🌸
Seyda16 Rusapolat devam edicem testlere 🩷 bişey sorucam yumurtlama gününden önce ilişki cinsiyet için kız, yumurtlama günleri ve günündeyse erkek diyorlar doğru mu?
Rusapolat Seyda16 arada silikleşebilir ama ikisi de aynı koyulukta olacak. Aynı koyuluğu yakaladığın zaman 3 gün değerlendiriyorsun. Sonra zaten tekrar silikleşiyor
Seyda16 Nuriay ben daha önce de bu şekilde yapıyordum LH ısısı değişkenlik yapıyor bazı saatlerde ve evet sıvı alımı öncesinde yapıyorum teşekkürler 🌸
Seyda16 Rusapolat valla doktorum bile öyle demişti gerçekten bilemedim şimdi 😂😂 Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin herkesin gönlüne göre inşallah 🩷
Rusapolat Seyda16 bazen adetten 2 gün öncesi bile olabilir aşkım 😂😂 idare ediver ama sağlam takip ett
Seyda16 Rusapolat aynen canım ben gırgırındayım öyle bi merak tüm anne olmak isteyen anneler de benim gibidir eminim :) 🌸