Meltem5316 15+2 ilkkez kahve rengi bir akıntı geldi sabaha randevu aldım fakat korkuyorum herhangi başka şikayetim yok normal mi başına gelen var mı
gamzegoc Benim başıma geldi 12. Haftada 4 gün boyunca yaşadım çok şükür bı sıkıntı yok kahverengi lekenme normal kabul ediliyor diye biliyorum
Hnd3551 Meltem5316 geçmiş olsun ne dedi doktorunuz bende 19. Haftadayım bende de oldu endişe edilecek bir şey yok dedi
Meltem5316 Hnd3551 vajinal enfeksiyon dedi doktor çalıştığım için iş yerinde mecbur WC kullanıyorum ne kadar dikkat etsende olası muhtemel dedi fitil kullandım şuan iyiyiz