Merhaba 16+3. Haftamdayım yatarken dönmek istediğim de veya otururken ayağa kalkarken sol karın bölgeme ani kramp gibi ağrı girip çıkıyor kısa sürüyor ama ani hareketlerde yaşıyorum. Araştırdığımda normal kabul ediliyor fakat yine de korkuyorum yaşayan var mı bu haftlarda