Uygulamada doğuma 3 gün kaldı diyor ama bizde henüz tık yok kızlar doktor haftaya çarşamba gününe tekrar randevu verdi hazırlıklı mı gelelim dedik yok o gün konuşuruz artık doğum şeklini karar veririz dedi 🫢 Sizler ne durumdasınızz ? Aramızda elenen var mı? 😄