susaMom_ doktor bana hiç krem vermedi kendi araştırmalarımla fito krem aldım ama oda dikiş izlerine iyi geliyor diye biliyorum. Bugün kendimce hametan catlak kremim vardı mavi olan onu sürdüm iyi geldi sanki. Makat tarafındaki iki dikişim hep acıyor, özellikle otururken çok gergin sıkı bir dikiş sanki hiç düşmicek gibi duruyorlar ve kızarmış gibi iplerin olduğu yer acaba dikişler mi düşmeye çalışıyor anlamadım ki?? 22 gün oldu ya çoğu dikişim duruyor 🫠 33 gündürde doğum yapmışım );