Bir oğlum var 4 yaşında 7 ay once hamilelikte 8 haftalık kalp durmasından bebeğimi kaybetmiştim baya psikoloji acısından çöküşlerdeydim kendimi namazlarıma ve kitap okumaya verdim bir şekilde toparlandım şuanda hamileyim 14 haftalık ama birgünüm bile korkusu gecmiyor Allah korusun ya bu bebeğime birşey olursa diye aklımdan cıkmıyor hep tedirginim ve korkuyorum bir kez başıma geldi diye korkkuyorum ama hep dua ediyorum sağlıkla kuçağıma almayı rabbim nasip etsin diye benim gibi olanlar varmı ya 😕