shatice Kızlar benim bebeğim 36 hafta oldu gözlerin orasının böyle siyah çıkması normal mi hep böyle cıkıyor https://hizliresim.com/jiv96iy
Yenibirannee shatice tabiki 🌸 suyun içinde cihazla anca böyle gözüküyorlar doktorunuzda bisey demediyse keyifle bekleyin yavrunuzu sağlıcakla gelsin 🥰 benim kızımda çok değişik çıkıyordu ama şükür sağ sağlim doğdu 😊
sadbut shatice ahhahahahah tabikide normal bizim bebekte oyle korkunc cıkmıstı ki eşim sakın kimseye gösterme yanlıs anlarlar demişti🤣🤣🤣🤣 O kadar garip ultrason fotograflarına denk geldim ki maşalllah sizin bebişkoyada sağlıkla gelsin🌸🩷
yigitinannesiiiii shatice canım doktor netleşsin diye belki usg yi koyulaştırmıl olabilir netleşmesi için koyulaştırıp yada açıklaştırıyorlar bi sıkıntı olucağını sanmıyorum
shatice Yenibirannee doktor birşey demedi ama ben stres yapmayayım diye genelde saklıyor sanki, ama bu göz çevresindeki karartıyı anlamıyorum her fotografta cıkıyor böyle tedirgin oldum 🥹
shatice sadbut yaaa maşallah sizin bebeğinize, aynı benimkide vallahi böyle her forografta gözleri cok garip vallahi korkuyorum artık, doğunca normaldi ama dimi 🥹
sadbut shatice hahahaha kahkaha attim resmen ben bakmamıstım bi daha hiç şimdi buraya atmak icin baktım 😀😀😀😀 renk tonunu değiştirince gölge yerleri falanda değişiyo anladığım kadarıyla bi garip oluyorlar
sadbut shatice daha dogurmadım 30 günümüz kaldı ama daha sonrasında baska ultrason fotoğraflarında değişti Tabikide cok tatlıs bi Benisko oldu o makinenin kalitesine özelliğine vs bağlı olabiliyor
shatice sadbut banada öyle geliyor sanki usg cihazının gölge kalitesinden kaynaklı, sağlıklı sıhhatli alalım kucağımıza ibşallah 🤲
Hizliveofkeli Ay 20.haftalarda oğlumun bi görüntüsü vardı hem de video olarak psikolojim bozulmuştu rüyalarıma girmişti 😂 şimdi bakıyorum dünyanın en güzel çocuğu uyuyor yanımda 🤗 hiç endişe etmeyin.
shatice yigitinannesiiiii inşallah öyledir, artık son haftakardayız hiç normal bir görüntüsü olmadı çocuğumun 🥹