Minigim_ben1 zeytinyağı falan vermeyin sakın çocuğa ben 1 ay önce doğum yaptım günde bir kez falan kaka yapıyorsa korkma doktoruma sordum zeytinyağı verim mi diye önermiyoruz dedi sen bir pamukla zeytinyağını bebeğin poposuna sür ben öyle yaptım kakasını yapmıştı birde karnına sürekli bebek yağıyla masaj yap benim oğlum 34+5 de doğdu püremetre bebek bizde 10 gün sonra mama vermeye başladık mama bağırsak hareketini bozar sindiremezler hip mama kullan aptamil iyi gelmiyor eğer mamayla besliyorsan tabi biz hile geçtik birde bitkisel gaz damlasını sabah öğle akşam kullanıyoruz artık sorunumuz yok şükür