MadameHappy34 Soru başlıkta kızlar. Şuan 1.5 kilo aldım sizde durumlar nedir? Nasıl gidiyor hamilelik?Cinsiyetiniz belli oldu mu? Bize doktor %70 kız dedi.. 🧒
ElvinEmineeee MadameHappy34 12+5haftalikiz amma kilo kayb ediyor gunler gecdikce .ilk hamileligimdede boyleydi sonlara dogru baya kilo aliyorum odaşişkinlik .dogumdan sonra puf 😆😁😂 eski halime donuyorum
MadameHappy34 heyecanli1anne__ MasaAllah :) kusma sorunu yaşamamanız çok iyi benim yeni yeni bitti gibi. 😖 cinsiyet belli mi sizin?
Fatma0003 18+0 henüz hamilelik öncesi kiloda değilim. Bulantı çok oldu. Şu aralar Karbonhidrat ağırlıklı beslendiğimde kusturduğunu farkettim. Bebeğin kilosu normal şükür ki. %80 kız dedi doktor 🌸
MadameHappy34 Fatma0003 Hayirli olsun :) kilo almamış olmanız çok iyi sonralara doğru fazlasıyla alınıyor zaten.
mudurKyaa 16+3de cinsiyetimizi öğrendik şuan 18+6dayız çok şükür sağlıkla ilerliyoruz. Hiç kilo almadım kusmalarımda olmadı şükür.