ogretmennn 2 mayısta Progesteron 10.1 çıkmıştı yani yumurtlama olmuştu ama adetim bir- iki gün gecikti neden gecikti anlamadım yumurtlamada olmuştu. Gerçi her an olacak gibiyim ped bile taktım (bir umut buralara sorup araştırıyorum olmayacağını bile bile…)
ogretmennn Nazsuuu canım yaparım ama 1.5 senedir olmadığından hani yoktur diye düşünüyorum eğer yoksa bu ay rahim filmine gideceğim zaten:(
ogretmennn Mariam1 ya öyle bir şey ki çevremdeki herkes hamile ve sürekli bana imalı bir şekilde soruluyor gibi hissediyorum of of kimseye de anlatamıyorum işten gelince evde tek başıma ağlıyorum
Eslem2112 ogretmennn kimseyi duyma olucak inşallah cnm 1 buçuk sene uzun bir süre değil ben de olmuyor dedim bir sene sonra süpriz bir şekkilde öğrendim
ogretmennn Eslem2112 yorumlara da yazdım ya zaten yapınca negarifi görecek gibi hissediyorum vakit öldürmek içinde buraya yazıp sizlerle dertleşiyorum
Eslem2112 ogretmennn aklında kalacağına yap bence en azından nasıl bir yol izleyeğini kafanda netleştirirsin
Mariam1 ogretmennn bende ilk zaman 9 ayı hamile kamadim sürpriz bı şekilde öğrendim bı gün umarım size de ayine olur