YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 kafamız çok sakindii de bi de cinsiyet işi karıştırdı 😁😁 bekleyip görcezz alışveriş yapmadım daha hiç, bir zıbını bilemm yokk bence sen de alma bi şey erkenn dahaa
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi ya kız dedi çöp almam ben. 3 hurc dolusu kız bebe elbisesi var evde kimseye vermedim 17 kapılı dolap alsam sığmaz
Nurellaaaaaaa1212 EsoMom_ seni de görücez şafak kaç 😂 bu arada benim ikili sonucum mük geldi sıra sende. Sende bi atlat hayırlısıyla ya da fetali
Nurellaaaaaaa1212 Yenibirannee ayy ananesini sevmeyen yoktur ki bırakıp bırakıp işe gider bunlar valla ben bakamam 😂
Nurellaaaaaaa1212 Ebru_ebru anaaa sessiz sedasız ? Bi tane instada akım var ya kanka bulusalım önemli bişey anlatıcam (doğurdum) diye sen işte 😂 askım benim nasılsın peki toparlandın mı bira
EsoMom_ Nurellaaaaaaa1212 benim geç döllenme ya o yüzden pazartesi muayenem var 12+2 olucaz pazartesi bakalım bekliyorum kız mı erkek mi diye kafam karışıyor :)
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi bi de geldi bende denedi bihterinde ya. Sen bırak ya sakın tahmin mahmin yok ldödfş
2bebelianne Nurellaaaaaaa1212 sağlıkla alın kucağınıza bende 12 haftalık oldum bugün haftaya kontrolüm var belli olur mu acaba cinsiyet çok heyecanlanlıym bnmde 1 kızım var kızım kız kardeşim olsun diye dua ediyor 😁
Nurellaaaaaaa1212 2bebelianne 12+4 de %75 kız dedi 13+2 de %100 dedi ama makinesi cok iyi kuzum özele gidiyorsan söyler
Ebru_ebru Nurellaaaaaaa1212 Hahahaha güzeldi 😂😂😂 bacı valla sezeryan oldum tekim bebek benim ağrılarım zor oldu ama geçiyor bebek emmede sıkıntı yaşıyor göğüs ucum yok diye..
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 beni beni bihterini😁 yokk kankağ yok ben daha kimseye tahmin de bulunmam ama kese mese senin baya erkekti be😁😁
Nurellaaaaaaa1212 Ebru_ebru kimse niye yok yanında senin. Silikon meme ucu alsana kuşum bi süreliğine
Nurellaaaaaaa1212 2bebelianne benim kız biraz fazla açmıştı bişey diyemiyorum. İlk kızımı erkek bildim 6 ay zaten sonra kız çıktı öflflfş
Ebru_ebru Nurellaaaaaaa1212 Aşkım yurtdışında yaşıyorum tekim ben Türkiye ye gidip doğum yapacaktım sonra vize felan baya uğraşırım diye gitmedim anneme de davet için geç kaldım burada da başka kimse yok o yüzden tek geçiriyorum 🥹
2bebelianne Nurellaaaaaaa1212 sağlıklı olsunlar sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 cinsiyet ayrımı yapan bir insan değilim hepsi Allah’ın lütfu çok şükür