Bugün kontrolümüzde 13+2 kesinleştirdik cinsiyetimizi. İki kız annesi oluyorum. Hep hayalimdi Allahım. Mantığımdan bi kız bi erkek ile defteri kapatmak geçse de kalbimde hep bu vardı. Cennet kuşumu da unutmuyorum ikinci kızım güzeller güzelim Rabbimin cennetinde bekliyor beni. Rabbim verdiğin nimetlere binlerce kez şükürler olsun. Niye yazdım bilmiyorum çok duygusalım 🥲💕