Rosegul bende 11 mayısta vuruldum ama belirti için şunu söyleyebilirim kesinlikle, benim 3. Denemem ilk iki denemede bütün belirtileri yaşadım kesin hamileyim dedim olmadı rüya bile görmüştüm 😀 birde iğne etkiside oluyor testi bile tavsiye etmiyorum bir negatif bir pozitif çıkabiliyor en garantisi regl beklemek yada kan vermek bence hiç belirti aramayın sonra çok üzülüyorsunuz ve hayal kırıklığına uğruyorsunuz