Alptugce Arkadaşlar merhaba bende 12 haftalık hamileyim devlet Hastanesinde ikili tarama testi yaptırmak için gittim dün ultrason da bakıldı ense kalınlığı 2.47 çıktı bugün kan verdim pazartesi çıkacak sonuç. Doktor korkma herhangi bir tuhaflık görmedim önemli olan kan sonucu dedi ve ailemde filan down sendromlu kimse yok bu konuda fikri olan paylaşabilrmi çok sıkıntı yapiyorim suan☹️☹️
SuSerkan Bende yaptırdım sonucu daha almadım bile stres yapma kendine bazen down sendromlu denen çocuk bile olmayabiliyor yani ferah tut içini zaten ailende de öyle bir öykü yokmuş yoktur birşey 🙏🙏🙏
Alptugce İnşallah ya çok teşekkur ederim zaten sınırın altında dedi doktor ama kafam o kadar karışıkki ister istemez stres yapıyorum ☹️
SuSerkan Alptugce yok yok ben hiç önemsemedim bile can bizim canımız hiç merak etme Rabbim güzel haberlerini aldırır ☺️🙏