Kızlar soruda tam net özetleyemedim ama şöyle anlatim kısaca;
Yaklaşık 1 sene önce Doğum yapmadan kıyafetleri yıkamak için Uni Baby’nin deterjanını almıştım 4 tane açılmamış duruyor halen. Kızıma kullanamamıştım sağlık sıkıntıları olmuştu..
Şimdi tekrardan ikinci kızıma hamileyim ve 2-3 ay sonrasına doğumum var acaba kullanmam da bi sakınca olur muu????