Şart diye birşey gidip gitmemek sana bağlı ama doğumunu devlette düşünüyorsan gidip kayıt açtırmakta fayda var en azından doktorları ebeleri tanırsın. Ben 33 haftalığım hiç özele gitmedim maddiyattan değil kendim öğretmenim eşim polis ama gerek duymadık mesela bulunduğum yerdeki doktorlardan ve hastaneden çok memnun kalmıştım hala devlette devam ediyorum ve doğumuda burada yapacağım.🩷🤌🏻