Yarenkavakkaya aman bee ne korkacan sinek ısırığı gibi 😆 şaka tabiki de zor önemli olan o süreci en güzel şekilde karşılamak herşeyi akışına bırakmak adı üstünde doğal doğum (normal yerine doğal doğum demek daha iyi bence ) dediğim gibi doğal doğum bebek kendi yolunu buluyor sende vücudunun verdiği sancıyla bebeğinin dünyaya gelmesine yardımcı oluyorsun benim üçüncü gebeliğim sorsan doğumlarinin sancılarının tanımını yap asla yapamam çünkü hatırlamıyorum ağrı sızı sancı o anda o oda da kalıyor
Benim gibi fiziki acıdan korkan biri yaptıysa herkes yapar sadece kendine güven doğum anında bebeğin ve doktorunla iş birliği yap ve anın tadını çıkar
Allah yardımcın olsun 🍀