Minikbebegimveben İnşallah kızım olacak fakat bi türlü isim bulamıyorum içime sinen. Kızı olacak olanlar ne koymayı düşünüyor acaba 🤔 aklıma bu akşam Birce ismi geldi sizce nasıl
Senam19 Minikbebegimveben ilk kızımın adı Alya //bu da kız olursa umay parla talya eliz şuan aklımdaki isimler. Haydi herkes aklındakini yazsın kızlar bu postta isim seçme postuna dönüşür böylece🥰
OzenMeryem Minikbebegimveben bi kac isim arasinda kaldik Aybike, Gökçe, Aysima, Defne, Asel ama sonunda karar verdik Nehir olacak inşallah 🌸
Hanife5656 [silindi] benim 3 cü hamileliğim bir kızım bir oğlum var Allah nasip ederse Ağustos doğum yapicam bir tane daha kızım olacak ablası da Eylül istedi eylül’ü koyacağız inşallah ♥️🤲
Hizliveofkeli Ben de birce, ilay ve duru arasındaydım ama dün cinsiyet erkeğe döndü 🤣 birce güzel bir isim.
dedimolabilirrr Minikbebegimveben aklıma sürekli Gökçe ismi geliyor Gökçe kız müziğinden dolayı bi içim coşuyor 😂 ama Yüsra da çok güzel bir isim onu da çok beğeniyorum
Minikbebegimveben dedimolabilirrr Ben ilk önce Gökçe dedim eşim de sıcak baktı Gökçe ve Birce şu an aklımızda ☺️
dilarabal1 Minikbebegimveben merhaba Bizimde kızımız olacak inşallah ismi Güneş Sare olacak. 🥰💐 Siz kaç haftalıksınız? :)
momkrm19 Minikbebegimveben Birce güzel bir isim 🌸benim de listemde var diğerleri : Gülce, Beren, Aysima, Neşe, İpek, Zehra, Ayça, Nisa 🌸 nasıl seçeceğiz aralarından hiç bilemiyorum 🤭
Rumeysahnm Minikbebegimveben Bende birce görmüştüm hoşuma gitmişti ama eşim öz Türkçe isim olsun dedi baktık Gökçe daha sıcak geldi 🦋