Gul1935 ya ben 35 haftalık hamileyim bu haftadan sonra aşı olabiliyor muyum bilgisi olan var mı doktorum olabilirsin problem olmaz dedi ama normalde sağlık ocağında 25. haftadan sonra yaptıracaktım ama aşım var sanıyordum aşı kartımı buldum kuduz aşısı olmuşum ya da aşı olmasam bir problem olur mu acaba bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi