Melike26 Merhabalar🙋🏻♀️ Yüzyıl hastanesinde daha önce Doğum yapanlar var mı acaba? Memnun kaldınız mı? İlgi alaka nasıldı? Paylaşır mısınız lütfen
Mel0s Melike26 ben yapmadm ama yapan arkadslarm var doktordan memnun olanlar kisiler ebelerden falan memnun olmuo cogusu hastane calisanlarndan memnun degil yani pek iyi duymadm bend medicale gdiorm
Melike26 Mel0s hadi yaa ben de kontrollerime oraya gdyorum ama içimde bi huzursuzluk var. Teşekkür ederim cevabınız için