Tgcbbrdmr rahim ağzı 1 cmdi 32. Hafta hep yattım 36. Haftayız şimdi bebeğim çatı kısmında hissediyorum açılmam 3 cm ve çok hareketli 🤦🏼♀️
GirlandBoy_Mom Tgcbbrdmr bende aynı şekildeyim kafasını bacaklarımın arasında hissediyorum sanki 30+4 üm bende yarın randevum var bakalım sizede çok geçmiş olsun inşallah biraz daha dayanır bebeğiniz
Nurakr12 Ben de 32 deyim şu an 3-4 saattir geçmeyen ağrım var göğüsün alt kısmında. Bazen de komple yayılıyor sende de oluyor muydu?
Tgcbbrdmr Nurakr12 benim haftam önde olduğu için o bahsettiğin kısımlar boş aşağıda bebek kanalda böbreğine baskı yaptığı için o ağrıyı hissedebilirsin bebek sertleşirse sancı demektir 🤦🏼♀️
Tgcbbrdmr Nurakr12 bebek sertleşmiyorsa korkulacak birşey yok bence tabii bugün hareketliyse yarın çok uyur korkma :)
GirlandBoy_Mom Tgcbbrdmr benimde aynı hareket desen hiç durmuyor ve yürüyemiyorum o derece doktor tam olarak ne dedi
Nurakr12 Tgcbbrdmr çatı muayenesinden korkuyorum. Bu arada umarım bebeğini sağlıkla kucağına alırsın🙏
GirlandBoy_Mom Tgcbbrdmr sürekli kasılma oluyor bende de bebeğim çok sık toplanıyor baskı yapıyor bunlar kasılma mı sizce ve karnım sertleşiyor
Tgcbbrdmr Nurakr12 korkulacak birşey yok emin ol saniyelik birşey şuanki haftada kabul etme çatı muayenesini
Tgcbbrdmr Nurakr12 benim o haftada alttan vajinal ultrason ile rahim kısalığını ölçmüştü hemen çatıya bakmaz diye düşünüyorum
Tgcbbrdmr GirlandBoy_Mom kasılma muhtemelen nst bağlar sancınız yüksek çıkarsa hastaneye yatırabilir kontrol altına almak için birde tansiyonunuzu takip edin mutlaka teşekkür ederim Allah razı olsun ama bu hastaneye giderim gibi duruyor 🥲
GirlandBoy_Mom Tgcbbrdmr öylemi sizde de böyle ağrılar oluyor mu peki aslında ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle şeyler yaşamadım hiç ondan bilmiyorum yürümek bile zor geliyor bana sanki bacaklarımın arasında başı 😓