Momiesss Merhaba cumartesi dogum yaptim bebegim kakasini yemis enfeksiyon var hastanede suan antibiyotik tedavisi uyguluyorlar ne kadar kalir acaba yasayan var mi
annesim220508 Momiesss çok geçmiş olsun bir an önce kavuşun inşallah bir bilgim yok üste çıksın gözüksünn 🤲🏻