Ayhande “asthma” yani "astım"ı kastetmis sanirim 😌
bu arada ben de hamileligi ogrendikten sonra 2-3 gun icinde biraktim. kolay olmadi, cok canim istedi uzunca bir sure. kendim icin yillardir yapamadigimi bebek icin zorla yapabildim, vicdan yaptim.
hamilelikte sigara; bebekte dusuk dogum agirligi , astim gibi solunum yolu rahatsizliklari ve yarik damak-dudak gibi problemlere sebep olabiliyor.