monica50 Ceren1996 36. haftaya geldim 20′li haftalardan beri çekiyorum. en çok işe yarayan şey soğuk süt içmek
Anonymouse 15-16. haftadan beri midem boğazım cayır cayır yanıyor 🥲 Soda, gavisgon, rennie ne varsa içiyorum biraz geçiyor sonra tekrar başlıyor 🥹
Anonymouse Ceren1996 Ben de öyle 🥹 elma rahatlatıyor onu da deneyebilirsin ama hepsi geçici bir süre geçiyor 🥲
Ceren1996 Damla_g28 cuma günü gittim kontrole. Sordum doğum posizyonunu almış mi dönmüş mu diye. Evet dedi dönmüş başı aşagida dedi doktorum