Yzc_asli yok ya traşlamadım, alıştığımız yeni düzende kedimin de psikolojisi önemli elbette.. ilk zamanlar yanında yatırmam (15-20 gün fln) ama sonra birlikte olmaları hoşuma gider. Muhtemelen eve geldiğim ilk yada 2. Gün bebeği kedime koklatırım mutlaka, sonra azıcık mesafe koyarım arasına. Kedim ilk çocuğuma çok düşkün ve onu hep korur. (Oğlumdan 1 yaş küçük olmasına rağmen) bakalım yeni bebeğimize karşı nasıl hissedecek 😊