Buselik1 Merhaba , ben 10 haftalık hamileyim. 77 kiloyum ve boyum 1.54 olduğundan doktorum kilom fazla olduğu için 12.hafta şeker yüklemesi yapacağını söyledi. Bu kadar erken dönemde şeker yüklemesi yaptıran var mı , korkuyorum 😢
Nessozz Buselik1 ben normal zamanda yaptırmıştım ama korkma şeker çıksa da ona göre önlem alırsın. ben ilk hamileliğimde çıktı diyetle hallettim. Şimdi ki hamileliğimi öğrendiğimden beri dikkat ediyorum takip ediyorum. yemeyince bi sorun yok ☺️
Kvsr46kvsr Buselik1 ilk defa bu kadar erken duydum. Bence bi doktora daha git, erken olması bi sıkıntı yaratır mı bilemedim
Nursemablk Buselik1 şeker yüklemesi 25. haftadan sonra yapılıyor canım sen bi onu sor soruştur öyle kabul et bence çok erken geldi bana
Buselik1 Nessozz çok sağol 🙏 benim açlık kan şekerim yüksek çıktı o yüzden risk grubunda olduğumdan erken yapacakmış
Buselik1 Kvsr46kvsr bende hiç bilemiyorum, doktor bulunduğum bölgede ki en ünlü doktorlardan birisi aslında. Açlık kan şekerim yüksek çıktığı için risk grubunda olduğumu söyledi. Çok kararsızım ne yapacağım konusunda
Grendaaii Canım bende 155 boy 87 kilo ile hamile kaldım. Şuan 26 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri dikkat ediyorum ilk zamanlar 1.5 kilo anca verebildim 😂😂 şuan 88 kiloyum 22. Haftamda perinatoloğa detaylı ultrason için gittiğimde doktor ‘’ evet kilolu hamile kalmışsın ama bu zamana kadar kilo almamışsın güzel dengelemişsin bebeğinde kilolu değil ince uzun bir bebek suyundada fazlalık yok bebeğin sadece 5 gün ileriden gidiyor şeker yüklemesine karşı değilim ama şuanlık bu durumunda gerekmiyor ‘’ dedi. Yani sırf kilo dan sebep şeker yüklemesi yapılmaz kendini takip et eğer absürt derecede kilo alımım olsaydı mutlaka yaptırırdım bende doktorun saçmalamış biraz farklı bir doktordan fikir almanı tavsiye ederim
Buselik1 Grendaaii çok teşekkür ederim bilgiler için , ben evde şekerimi ölçüyorum herhün , bazı günler yüksek çıkıyor bu da beni biraz korkutuyor. Bir doktora daha gidip fikrini alacağım ama 🙏
Grendaaii Açlık şekerin yüksek çıkmış şimdi okudum bir kaç uzman dan daha görüş al canım ona göre hareket edersin
Buselik1 Sonbir12 açlık baktı ve 97 çıktı , normali 92 imiş. Bundan kaynaklı yükleme yapılması gerekiyor dedi 😢