ummuhanpolat12 Meraba kızlar perşembe günü 22 haftalık oluyorum hala tetanoz için aramadılar sağlık ocağından bugün annem gitti sormak için ismime bakmışlar sistemde yok demişler siz kendiniz mi gidip oldunuz yoksa sağlık ocağından mı aradılar
Nesl Beni de aramadılar ben 20.haftada kendim gittim arayacaktık arada kaynamış dediler bana öyle vuruldum aşımı, unutabiliyorlar bence ihmal etme
ummuhanpolat12 Nesl yarın gidicem bende çalıştığım işin aramalarını bekliyodum ama artık gitmem gerek
Baharkle Aramıyorlar ben gittim hemen yaptılar 20. Haftada 1 ay sonrada 2. Doz olcak. Siz kendiniz gidin