Manolyamm65
Benim 20 lik dişim çok kötü ağrıyor özele gidiyoruö doktoruma söyledim gitmeden önce böyle ağrım var felan diye rapor yazdı dişim çekile bile kanal tedavisi yapıla bilir hiç bir sorun olmadığını yazdı ve hangi ilaç kullanmam gerektiğini bile kadın doğumcu doktorum yazdı ve bsn o raporla özel dişe gittim Apse olmuş çekilecek ilaç kullanıyorum şuan ilk gebeliğimde dişlerim yine ağrıyordu doktora gittiğim ayni sizin gibi parol verdiler
Bemce özel doktora gittiğinde durumuna bakıp sorun yoksa tedavi olucağını aöylüyorlar ama devlet yanaşmıyor
Bi özele gözük evdeki tedavilerle geçmez
Tuzlu gargata yap , vodka pamukla koya bilirsin ama zararlı yani geçmezde saniyelık ağrsını alıyor