xxxSibelxxx olmamı 😊 yarım saat sonra evden çıkıp hastaneye gideceğiö, birkaç saate de sezeryan 😊 6 sene oldu benim de, çoğu şeyi unutmuşum. Bir de beklediğim tarihten 1 hafta erken geliyor kızım ama içimi ferah tutmaya çalışıyorum. Sağlıkla doğaun kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Oğlumu bırakıp gitmek çok zor geliyor, hiç yanımızda yatmaz şu an yanyana yatıyoruz, nasıl kalkıcam da gidicem bilmiyorum gerçekten 🥲