Kızlar ben 4.ye hamileyim 3.gebeliğim.
İlki ve ikimcisi planlı oldu. Ama ikinci ikiz oluverdi sürpriz şekilde🥰. Hamd olsun Yavrularım sağlıklı iyiki varlar.
4.yü hiç istemedim şok oldum. Oğlumdan sonra biz 5-6 yıl herhangi bir şey kullanmadık korunma yöntemi olarak. Geri çekilme veya prezervatifle geçti hep zaman. Ama kızlardan sonra şok bir şekilde hamile olduğumu öğrendim. Şuan 18.haftadayım. Hala adapte olabilmiş değilim. Ve o kadar savaş verdimli içimde. Aldırmamak için her gün kendi kendime savaştım. Neyse buda candır ciğerdir Evlattır tabi. Ama 5.bir sürpriz bebeği ne maddi olarak ne manevi olarla kavul edemem. Şimdiden onu düşünüyorum. Doğumda tüplerimi bağlatmalı mıyım ya ondada hanile kalırsam falam diye düşünüyorum. Allahım affetsin ama yeter benim için sanki hayatım boyunca hep hamileymişim gibi hissediyorum ya.😃
Tavsiyeleriniz nelerdir? Kimisi tüp bağlatmakta çözüm değildi falan diyor.