Mavimavi321 Ben 21. Haftada karma aşıyı oldum ikinci dozu da bayramdan sonra gel yapalım dedi bu karma aşı tek doz mu iki doz mu kafam karıştı ya
Phyloo Gul1935 daha piyasaya sürülmedi o aşı eskıyı oldum onu olmak istemiyorum olmıcam zaten gerekde yok dedi doktorum