Kanye ilk doğumumda süt gelmemesinden korkmuştum, baktım öyle kafaya takılacak mesele değilmiş. İkincide uykusuz kalmaktan korktum, korktuğum da başıma geldi hiç uykuyu sevmeyen bebeğim oldu. Şimdi çüncüye hamileyim. Üçüne nasıl yeticem diye endişeliyim. Annelik baştan aşağı endişe gerçekten