Nursellllllll123 Kürtaj olmama 1 ay oldu ve hala adet görmedim sizce normal mi hastaneye de gitmedim hiç bir kontrole falan hamile kalma oranım varmı sizce kasık ağrılarım var
Ceriko Nursellllllll123 canım bende 45.günde oldum senin gibiydim içmediğim şey kalmadı. Doktorada gittim normal dedi zaten sonra 45.günde regli oldum. Stres yapma hiç gayet normal akışa bırak vucut ne zaman hazırsa ozaman oluyorsun 🌸
Aysgllarkn Merhaba kürtajdan sonra ilk adet 30 günü geçiyor genelde, yakında olursunuz merak etmeyin🌸
Nursellllllll123 Aysgllarkn ya umarım öyle olur vücudum aşırı şişti sığınamıyormuşum gibi hissediyorum kendimce
Aysgllarkn Nursellllllll123 evet evet öyle olması çok normal, zaten ilk adetini görünce diğerleri yine düzenli bir şekilde oluyor. Bunu azcık daha beklemek lazım