Pinfur10 Kızlar 6 aylık hamileyim 7. Aya yeni girdim bayram için alıcam sizce S /M mi yoksa L/XL mı alayım
Anniskoo0634 Pinfur10 çok kilolu biri değilse. Sm al bunlar çok bol kesim oluyor zaten doğumdan sonra da giyersin
Esmaaaaaaaaaaa Pinfur10 bu tür elbiseler geniş kesim oluyor 65 kiloyum yazmışsınız s m olur , bu tür elbiseler de omuz ve kol kesim yerleri genelde bedene göre oluyor , omzunuz geniş kollarınız şişkinse l xl bence
Burnosunn_annesi Pinfur10 eğer zaten tesettürlüyseniz l xl doğumdan sonra da güzel olur geniş güzel durur